perjantai 18. syyskuuta 2009

Loiskuttelu.

- Hei! Leikitäänkö loiskuttelua!
- En minä jaksa. Siinähän kastuu!

- Eihän se haittaa. Voihan sitä sitten kuivatella kiven päällä.

- Meistä on kivempaa leikkiä piilosta.

- Katso nyt! Kivoja temppuja!
- Älä viitsi! Minulla menee vettä henkeen.

- No mene kauemmas nössö!

- Eikö olekin hieno sivuloiskahdus!

- Katso nyt! Näin kun pyörii, veteen tulee kuoppa.

- Voihan jysäys! Nyt se katosi siihen kuoppaan!

- Katsokaa kaikki! Tuo punainen osaa loiskuttaa hienosti.

- Menään tuonne kiville. Se iso lähettää loiskahduksia sinne asti. Voidaan keikkua!

- Hyvät loiskahdukset!

Kuvaaja pyytää anteeksi huonoa näkyvyyttä, kuvien epätarkkuutta ja makuuhuoneen ikkunan likaisuutta.
Kuvat oli pakko ottaa makuuhuoneen ikkunan läpi. Minulle ei oltu taaskaan ilmoitettu etukäteen, milloin näytös alkaa.

13 kommenttia:

  1. Hienoja näkymiä ikkunastasi saat katsella.

    VastaaPoista
  2. Ei huomaa, että ois likaiset ikkunat ;) Oishan se kiva jos ilmotettais etukäteen, niin sais lähikuvia. Kiva sarja kuitenkin.

    VastaaPoista
  3. Kai ilmoitit tipuille, että lähettävät ohjelman ensi kerralla hyvissä ajoin, että ehdit virittäytyä asemiin ;)

    Vaikka suloisia nämäkin kuvat ovat ja leikki välittyy katsojalle.

    VastaaPoista
  4. Unelma!
    Näistä näkymistä on iloa joka päivä ja välillä yölläkin.

    Amalia!
    Täältä sisältä katsoen sen huomaa. Voi olla, että pesen sen joskus. Ehkä;)

    Elegia!
    Kävin juuri tuolla laiturin päässä pitämässä niille puhuttelun:-D

    VastaaPoista
  5. Luulin niita melkein lahikuviksi. Ei ikkunoita huomaa - joten turja niita on pesta!
    Kiva sarja, ja kivasti sanoitettu.

    VastaaPoista
  6. Ei näkynny ikkunalikaa...
    Mä oon miettiny, että eikö niiden jalkoja koskaan palele, kun kylmäs vees lilluvat?
    Mukava kuvasarja. Loiskeen kyllä kuuli!

    VastaaPoista
  7. Hpy!
    Kiitos! Pesen vasta ensi keväänä.

    Arjaanneli!
    Niillä on varmaan tunnottomat jalat:-D

    VastaaPoista
  8. Sorsat ovat minunkin suosikeita. Ovat jo oppineet melkein puhumaan minulle.

    Hauska kuvasarja ja hienot leikit. Puhuvathan ne sinunkin sorsasi.

    VastaaPoista
  9. Sinulla on huippuhyvä aitiopaikka. Ex tempore ohjelmat on just niitä parhaita.
    Taidat käydä itsekin joka päivä loiskuttelemassa? Ja sorsat katsovat kauempaa.

    VastaaPoista
  10. Aimarii!
    Olen huono loiskuttelemaan, vaikka mahdollisuudet ovat loistavat.

    VastaaPoista
  11. Mainio loiskuttelukertomus. Pojan kanssa tätä hihiteltiin :)

    VastaaPoista
  12. Ansku!
    Meillä oli kaikilla hauskaa, sorsilla, Amandalla ja minulla.

    VastaaPoista