sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Huonoja luontokuvia.

Aivan aluksi pitää pyytää anteeksi lukijoiltani kuvien kehnoutta. Kuvattavat olivat liian kaukana minun kameralleni. Sorsat piti kuvata ikkunan läpi. Ikkuna on tietenkin likainen. Olenkin tässä tuumaillut paremman kameran hankintaa. Ehkä myös ikkunan pesua. En lupaa mitään varmaa.



Aamulla yksinäinen ja epätoivoinen joutsen ihmetteli sulavatko jäät tällä menolla ennen heinäkuuta. Niin minäkin

Äkkiä havaitsin pihalla kaksi sorsapariskuntaa. Oikeanpuoleiset tunsinkin. Nehän ovat Irene ja Kalevi. Tässä näyttää olevan joku tiukka keskustelu meneillään. Irenellä ja Kalevilla on ikiaikainen nautintaoikeus tähän kiinteistöön. Olivat sitä mieltä, että painukaa te tulokkaat muille pihoille. Mietin ketä nuo toiset oikein ovat.

Mutta sitten ymmärsin, että sehän on se lumilautailija Heikki ja hänen tyttöystävänsä. Aikoivat laskea tässä mäkeä.


Amanda halusi lukea aamun lehden ennen minua. Oli pyörtyvinään luettuaan siinä näkyvän uutisen.

4 kommenttia:

  1. Kylläpä Amanda on teatraalinen! ;)

    Ikkunoita ei kannata pestä, kohtahan tarkenee jo ulkona :)

    VastaaPoista
  2. Elegia!
    Amanda on!
    Olemme molemmat, Amanda sekä minä, samaa mieltä kanssasi ikkunanpesusta.

    VastaaPoista
  3. Tulin vastavierailulle!
    Minun silmiini kuvasi ovat loistavia.
    Olet onnekas, kun saat asua noin kauniissa paikassa!
    Juu, ja kaksia laseja käyttävää ilahduttaa fonttikokosi!
    Miepä tuun uuestaankii!

    VastaaPoista
  4. Arjaanneli!
    Kiitos! Asuinpaikkaani moni kadehtii.
    Lisäsin juuri itseni lukijoihisi. Olen kyllä seurannut blogiasi jo jonkin aikaa.

    VastaaPoista